Phil Laak változik, de valahogy mégis ugyanolyan marad. Íme egy nyilatkozata a WSOPE-n aratott győzelme után:

“Amikor nyerünk, az olyan, mintha minden összejönne, mintha egy őrangyal vigyázna ránk. Mint a balesetem során attól a pillanattól kezdve, hogy a levegőbe repültem, az esélyek ellenem szóltak, azonban alig lehetett volna jobb földet érésem. Nagyon rossz volt, de lehetett volna sokkal rosszabb is. Nagyon gyorsan mentem. Betörhetten volna a fejem, megbénulhattam, megvakulhattam volna, vagy rosszabb is történhetett volna. De megúsztam egy törött karral és néhány zúzódással. Néha egyszerűen szerencsénk van.
 

 

Phil Laak

 

Azt tervezem, hogy megtanulok zongorázni A balesetem előtt nem vettem észre, milyen kevéssé használom a két jó karomat. Veszek egy hordozható elekronikus pianót, és megtanulok bluest játszani rajta. Valahányszor bluest hallok zongorán, mindig azt gondolom: "Haver, bárcsak én is meg tudnám ezt csinálni." Semmi sem tántoríthat el ettől, kivéve öt évnyi gyakorlást.”

Szerző: patagon  2010.09.20. 14:13 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása