Körbenéztem néhány pókerblogon, írt-e valaki valami érdekeset, és valóban találtam néhány apróságot.

Doyle Brunsonnek például erre az évre elege van a pókerből, ami nem sokat jelent, mert a bejegyzést december 25-én írta:

" Szüneteltetnem kell a pókert. Rettenetes vesztőszériában vagyok. Megszegtem a saját szabályomat. Mindig azt mondom, ha valaki négy vagy öt alkalommal veszít sorozatban, szünetet kell tartania. De a játék jónak látszott, és nem bírtam megállni, aminek megfizettem az árát: az utolsó nyolc játékból hétben vesztettem. Nem akarok pókerasztalt látni 2010-ig. "

Tekintve, hogy Brunson a Bobby's Roomban játszott, az a hét vesztő alkalom tisztességes összegre rúghat.

Phil Galfond nem sokat pókerezik mostanában, de nem szünetel a blogja, például arról írt, hogy édesapja küldött neki egy régi videót, amelyből kitűnik, hogy Galfond nem sokáig vesztegette az idejét:

 

 

Tony G is nyaral, éppen Új-Zélandon töltődik fel, hogy belevesse magát és szponzoráltjait a pókerbe, de azért mindenről tud. Lehetséges, hogy egyik gyámoltja Isildur1 lesz, és úgy néz ki, ő is leszerződik valahova:

" Ami a személyes ügyemet illeti, megtettük az utolsó lépéseket, tehát várható egy bejelentés a TonyGPoker.com és egy kis személyes üzletemmel kapcsolatban, ami mókás lesz. [...]

Isildur1

Volt pár telefonbeszélgetésem vele, és igazán kedvelem a kölyköt. Olyan, mint én 15 évvel ezelőtt. Bárcsak nekem is olyan nagy tehetségem lett volna, mint neki. A világ legjobbjaival tud játszani nyolc asztalon és csak nyolc hónapja tanulta meg a PLO-t. Mindenesetre valószínű, hogy a jövőben szponzorálni fogom valamilyen magas alapú játékban, hiszen végül is ezt szoktam csinálni. Szeretek esélyt adni az embereknek a boldogulásra. Ezért kezdtem foglalkozni a ChipMeUppal, és tetszik, hogy rengeteg embert tudok ott szponzorálni. Büszke vagyok, hogy ebben az évben 20 embert tudtam bejuttatni a WSOP főversenyére, és remélem, 2010-ben még többet tudok. Az biztos, hogy 2010-ben több WPT- és EPT-versenyen játszom.

Le akarom zárni az Isildur1 fejezetet, tudom, kicsoda, nincs kétségem. Azt is el kell mondamom, hogy korábban találgattam, és sosem fogom elárulni, kicsoda valójában. Azt gondolom, mindenkinek izgalmasabb, ha a rejtélyt meghagyjuk rejtélynek.

Láttam, hányan támadták a Full Tilt Pokert a 2+2-n - pert kívántak, stb. -, de Isildur1 igazából nem ezt akarja. Élvezni akarja az életét, és továbblépni. Erre van szüksége. Briliáns játékos és egy kis kemény munkával újra tudja építeni a többmilliós bankrollt. Nyilvánvaló, hogy a drukkerek kedvence, és srácok, kérlek, támogassátok, mert ő a legnagyobb dolog, ami hosszú, hosszú idő óta a pókerben történt. "

Kara Scott nem mostanában írt a blogjába, de akkor berakott két képet a High Stakes Poker hatodik évadából. Negreanu itt még nem hordja szemüvegét:

 

 


Szerző: patagon  2009.12.29. 22:52 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása