Mindennapi Tony G hírünket hallják, látják: Tony G kihívta Usain Boltot 100 méteres síkfutásban. 

"Talán néhányan nem tudják, de amikor fiatal G voltam, bajnok atléta voltam Litvániában  Negreanut és Hellmutht már szétzúztam, mit szólnátok Bolthoz? Íme az ajánlatom Usainhoz, amit eljuttattam hozzá is, úgy hallottam, fogékony az ötletre!

 

Usain Bolt és Tony G

 

Gondolod, hogy meg tudsz verni engem, Usain? 

Tony G vs Usain Bolt 100 méteres síkfutás bárhol a világon. A győztes kap 50 000$-t arra a jótékony célra, amit csak kiválaszt, és én magam fogom feltenni ezt a pénzt. Azt mondjátok, nincs esélyem a világ leggyorsabb embere ellen, aki 10 másodpercen belül  tolja le ezt a távot? Nos, kapok 50 méter előnyta! HAJRÁ!'

 

Tony G azt is elmondta, hogy ő szponzorálja a litván kosárlabdacsapatot a törökországi világbajnokságon és a csapat tagjai már az edzéstervén dolgoznak. Guoga arra is hajlandó, hogy az épülő vegasi házába belső futópályát készíttessen, mint mondta, elférne a 33 autóra méretezett garázsában...

Szerző: patagon  2010.09.05. 19:55 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása