A World Series of Poker alatt nem sok bejegyzés született ebben a blogban, és még most is a WSOP a téma: Joe Hachem nem volt igazán elégedett a főversenyen látott színvonallal. Az alábbi idézetek tőle származnak, a hatodik nap egyik szünetében adott interjút, amikor már csak körülbelül 150 játékos maradt. Ekkor hiába volt még mindig nagyon mély az átlagos stack, továbbra is gyorsan követték egymást az allinek és a kiesések.

“Ezek a kölykök nem tudnak semmit. Ezek a kölykök egyszerűen csak... idióták.”

“Azért vagyok mérges, mert ez tiszteletlenség. A World Seriesen játszunk, nem  egy helyi házi játékban szórakozunk. Ezek a fickók úgy tolják be a zsetonokat, mintha nem érnének semmit.”

"Figyeltem őket az elmúlt pár napban, egyszerűen... elképesztőek. 400-600 ezer zsetont tolnak be abszolút semmivel vagy közepes párral egy kész lap ellen. Nem tudom. Nem tudom, mi történik, de ezek a fickók sosem lesznek képesek versenyt nyerni. "

"Nekem és a hozzám hasonló játékosoknak, akik előnyt húznak ebből, ez jó, de a játék szempontjából itt sem kellene lenniük. Ezeknek a srácoknak nincs joga a World Seriesen lenni. 2$-os sit&gókat kellene játszaniuk online. " 


 Joe Hachem vagy egy napig tartotta fenn a véleményét, meglehet, kapott egy hívást a PokerStars központjából, hogy nem azért tartják, hogy rontsa a boltjukat. Egy nap múlva tehát megváltozott a hangnem és a mondanivaló is:

"Elnézést kérek, ha valakit megbántottam, bizonyosan nem ez volt a szándékom."

"Mindenkinek joga van úgy pókerezni, ahogy akar. Egyszerűen csak annyi történetet hallottam a teremben, hogy az emberek milyen őrülten játszanak. Szenvedélyesen szeretem a pókert és a World Seriest, és egyszerűen csak rosszul jött le, amit mondtam. 

"Igazán imádom a pókert. Azt akarom, hogy még nagyobbra nőjön a játék, és ha valakit megsértettem a megjegyzéseimmel, igazán sajnálom. Rá akartam világítani a játék színvonalára, és azt hiszem, egyszerűen csak nem az jött le, amit szerettem volna."

Szerző: patagon  2009.07.21. 13:06 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása