Nehéz felnőni, nekem például máig nem sikerült teljesen. :) Phil "OMGClayAiken" hiába nyert tavaly 7 millió dollárt a Full Tilt Pokeren, most olyan feladattal szembesült, ami úgy tűnik, sokkal nagyobb feladatot jelent számára: lakásfelújítás.

 

Részlet a blogjából:

"Találkozóm volt két építész emberkével. Azoknak, akiknek még nem említettem: vettem mostanában egy lakást... gyakorlatilag 2 lakást, egyik a másik fölött van. Összenyitom a kettőt. A terv igazán klassz és beleszerettem, de az egész olyan szenvedés. Háromszor olyan hosszú ideig fog tartani, mint terveztem, és kétszer annyiba kerül majd, mint eredetileg gondoltam.

Na mindegy, ma végigmentünk a tennivalókon, hogy egyenként mi, mennyibe kerül, és ilyesmi. Az építkezés (remélhetőleg) egy hónap múlva kezdődik, és két hónapig tart. A 2 hónap egy részét vendégeskedéssel, másik részét egy albérletben töltöm itt a városban. Hallottam, hogy az építkezés mindig hosszabb ideig tart, mint azt az emberek várják, így várhatóan valamikor a következő néhány hónap során egyszer csak hajléktalanná válok.

Attól is tartok, hogy az építészek vagy az építési vállakozók átverhetnek. Kaptam költségvetést és az építészek körmére néztem, és úgy tűnik, azt csinálják, amit mondtak, és annyiért, amennyit mondtak. Ugyanezt fogom tenni az építő csapattal is. Aggódom, hogy néhány anyagot drágábbra áraztak, mint kellene, de valahogy úgy érzem, el kell fogadnom az építészek szavát ebben. Nem elképzelhetetlen, hogy megpróbálnak kihasználni egy olyasvalakit, mint én. Fiatal, gazdag pókerjátékos, aki csúszdát akar a házába és korábban sosem vásárolt ingatlant és nem is építkezett. (Ó igen, beépíttetek egy felső szintről az alsóra vezető csúszdát.) Biztos vagyok benne, hogy egy nagy építkezős fish vagyok a szemükben.

Ráadásul lekapcsolták a kábeltévét, mert elfelejtettem kifizetni a számlát. Éppen időben kaptam vissza, hogy megnézhessem az American Idolt. Phű.

Istenem, olyan kellemetlen megpróbálni felnőttnek lenni. Alig várom már, hogy majd megmutassam a képeket a kész lakásról. Addigra valószínűleg lesz fényképezőgépem."

Mondhatnám, hogy isten hozta Galfondot a felnőttek világában, meg hihi, csúszda, de ez aligha lenne több szimpla irigykedésnél. Mindenkinek megvan a maga csúszdája... csak az én előszobám nem elég hosszú egy bowlingpályához. :)

 

Szerző: patagon  2009.01.30. 15:04 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása