Mégpedig azért, mert mérges  lett rá egy rosszkor beírt nh miatt. Persze hiába van Phil "OMGClayAiken" Galfondnak olyan jámbor képe, lehet, hogy tudta, felbosszantja Hansent, akit egyébként csupán "jó játékosnak" tart a világklasszisok között.

 

 

A helyszín természetesen a Full Tilt Poker, ahol egy leosztás közben - Gus flösét LarsLuzak túlhúzza, fullja lesz - a következő chat zajlott:

Gus Hansen: párt ne az asztalra
LarsLuzak: most az egyszer, baby
OMGClayAiken: nh lars
LarsLuzak: ty
OMGClayAiken: haha

Gus Hansen több asztalon is játszott, köztük egy PLO heads-up asztalon, ahol Phil Galfond volt az ellenfele. Hansen innen azonnal kiült az ominózus leosztás után, és megpróbálta Galfondot is kiutálni, hogy ha már vele nem akar, mással azért játszhasson. A beszélgetésük:

Gus Hansen: azért a kommentért kiülök
Gus Hansen: te is mehetnél, nem játszom veled
Gus Hansen: van valami esély arra, hogy elmész, ideengedsz valaki mást?
Gus Hansen: meguntam a megjegyzéseket
OMGClayAiken: nem tudom megmondani
OMGClayAiken: viccelsz
OMGClayAiken: vagy nem
Gus Hansen: gyerünk, bizonyára okosabb vagy, mint George Bush
OMGClayAiken: az én megjegyzéseim?
Gus Hansen: mikor vicceltem valaha is, amikor megkértelek, hogy távozz
OMGClayAiken: csak érdekelne
OMGClayAiken: milyen megjegyzéseket untál meg
Gus Hansen: a nice hand megjegyzést, amit Lars Luzak kapott tőled
Gus Hansen: az első nice hand ma
OMGClayAiken:elmentél?
OMGClayAiken: nem gondoltam, hogy zavar az ilyesmi
OMGClayAiken: minden megnyert leosztásod után beszélsz
OMGClayAiken: azt gondoltam, ez egyszerűen szórakoztat
Gus Hansen: nem akkor, amikor csak az a célod, hogy felbőszíts.
OMGClayAiken: neked mi a célod, amikor minden mgnyert leosztásod után beszélsz
Gus Hansen: egy olyan leosztásban, amiben nem játszol
OMGClayAiken: nem vettem észre, hogy átléptem a határt
OMGClayAiken: nem tudtam, hogy van számodra ilyesmi
OMGClayAiken: sajnálom
Gus Hansen: semmi gond
Gus Hansen: még mindig nem akarok játszani veled
OMGClayAiken: vagy 300-at nyertél tőlem ma este
OMGClayAiken: legalább
OMGClayAiken: miért nem akarsz játszani velem
 

Szóval sosem gondoltam volna, hogy Gus Hansen ilyen érzékeny lélek, de mivel cinikus disznó vagyok, és mert minden történetnek van egy fonákja, egy kisördög azt súgdossa a fülembe, hogy nem is rossz kifogás, hogy megszabaduljon egy olyan ellenféltől, akivel durrrr sem akar játszani a kihívásában...

Szerző: patagon  2009.01.24. 23:15 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása